Office Manager HR

Werken bij Senze

Accuraat, ontzorgen, dynamiek en groei

senze-greatplacetowork

Ben jij die enthousiaste teamspeler die zelfstandig alles tot in de puntjes organiseert én heb je affiniteit met HR? Dan hebben wij de parttime functie die bij jou past! Wij zijn namelijk op zoek naar een Office Manager HR voor 20 tot 24 uur per week (flexibel in te delen) die ervoor zorgt dat alles subliem verloopt op kantoor.

Meer dan alleen een salaris…
Hybride en flexibel werken
Continu leren en ontwikkelen
Persoonlijke ontwikkelplannen
Kennisuitwisseling
Een Insights Discovery-profiel
Tailor-made mobility
Gezamenlijke bedrijfsuitstapjes en activiteiten

Office Manager HR

Parttime | 20 – 24 uur | Onderzoek & Advies | Training & Coaching | Interim


Jij werkt in deze functie samen met ambitieuze en enthousiaste mensen aan mooie projecten op één van de mooiste locaties van Den Haag. Als Office Manager HR maak je deel uit van een snelgroeiende organisatie waarin jouw ontwikkeling en de ontwikkeling van de organisatie één zijn. Jij houdt daarbij van een dynamische werkomgeving, staat stevig in je schoenen en maakt nieuwe materie snel eigen.

Als Officemanager HR maak je deel uit van ons Team Support en zorg je voor de dagelijkse ondersteuning van jouw collega’s in de breedste zin van het woord. Jij bent voor velen het eerste aanspreekpunt (warm welkom) en zorgt ervoor dat op kantoor alles op rolletjes verloopt. Door goed overzicht te houden en het stellen van de juiste prioriteiten weet jij gemakkelijk het hoofd koel te houden. Ontzorgen door accuraat te werken en al een paar stappen vooruit te denken is wat jij goed kan en bovendien graag doet!

Wie ben jij?
Wij zoeken een Office Manager HR voor 20-24 uur per week met de volgende achtergrond:

  • Een georganiseerde en gestructureerde werkhouding en goede planning- en organisatievaardigheden;
  • Uitstekende en aantoonbare mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en grondige kennis van het MS Office pakket;
  • Accuraat, zorgzaam en weet vertrouwelijk om te gaan met (HR)informatie;
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pré.

Maar bovenal ben jij in de dagelijkse praktijk graag bezig met:

  • Ondersteunen bij de onboarding van nieuwe werknemers;
  • Inplannen en afwijzen van sollicitanten en plannen en wijzigen van afspraken;
  • Organiseren van vergaderingen, trainingen en evenementen, zowel fysiek als digitaal;
  • Facilitaire zaken zoals het inventariseren en bestellen van kantoorbenodigdheden, (incidenteel) regelen van lunch, cadeaus en dergelijke;
  • Ondersteunende werkzaamheden op het gebied van contractbeheer;
  • Afhandeling van de alledaagse e-mail, telefoon en poststukken.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en zelfstandige functie bij een sterk groeiend en solide bedrijf;
  • Doorgroeimogelijkheden, want Senze groeit en daarmee ontstaan nog meer kansen voor medewerkers om te ontwikkelen;
  • Flexibiliteit in werktijden en werkplek. Je kunt werken op ons gezellige hoofdkantoor met flexplekken in Den Haag, maar ook incidenteel vanuit huis;
  • Uitstekende (en veel!) opleidingsmogelijkheden, onder meer via onze eigen Senze Academy.

Vragen?