Talent Consultant
Jouw stijl
Jouw positieve energie, management skills, commerciële vaardigheden en doortastende houding stellen jou in staat om business te genereren. Dit met als doel om jouw team aan talenten, professionals en freelancers te laten groeien en daarmee het aanwezig potentieel bij onze opdrachtgevers optimaal te benutten. Verder stel jij je zonder problemen op als een stevige en resultaatgerichte gesprekspartner voor onze opdrachtgevers.
Jouw hart ligt bij het verbinden en ontwikkelen van mensen. Daarnaast vind jij het in jouw rol als “liefhebber” belangrijk om continu op de hoogte te blijven van de actualiteiten en ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Je bent een betrokken collega met hart voor de zaak. Bovendien beschik je over een natuurlijke ambitie om jezelf constant te verbeteren en uit te dagen. Je vindt het prettig om met duidelijke doelstellingen te werken en je daagt jezelf elke maand weer uit op deze te realiseren.
Wat vragen wij?
Onze ideale collega is een commercieel ingestelde people manager met een natuurlijk talent voor netwerken en beschikt daarnaast over:
- Een afgeronde HBO of WO opleiding
- Werkervaring in een soortgelijke rol
- Ondernemende grondhouding, in staat om te pionieren en de markt uit te bouwen
- Communicatief, zelfstandig, relationeel en commercieel zeer vaardig
- Positief en flexibel ingesteld, doorzettingsvermogen, energiek met een gevoel voor service en kwaliteit
- Zeer goede schriftelijke en mondelinge taalvaardigheden
- Analytisch sterk en in staat om dit om te zetten in praktische adviezen aan de klant
- Aantoonbaar netwerk binnen de non-profit sector en commerciële ervaring is een pré
Omgeving
Een fijne werksfeer vinden wij erg belangrijk! Het interim team is een gezellig en hecht team. We houden van hard werken en we zijn er trots op als we onze doelstellingen behalen. Uiteraard wordt er onderling ook hard gelachen, want ‘een dag niet gelachen is een dag niet geleefd’. We zijn collegiaal en hechten waarde aan elkaars mening. Ook persoonlijke ontwikkeling stimuleren we graag. Bij ons krijg je de vrijheid om zelf aan te geven wat je zou willen ontwikkelen. Vind jij een goede werk en privé balans ook belangrijk? Mooi!
Je hebt bij ons de mogelijkheid om werken vanuit huis en op kantoor te combineren. En werk jij vrijdag liever op kantoor? Dan zijn er vast een aantal collega’s die graag aanschuiven bij de vrijdagborrel.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie binnen een dynamische en ambitieuze organisatie, waarbij het draait om kennis, kwaliteit en klantgerichtheid. De beloning en overige secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uiteraard afhankelijk van de samenwerkingsvorm, leeftijd en ervaring. Qua primaire beloning kent Senze een vast en variabel component in haar salarisgebouw. Hierdoor wordt er voor gezorgd dat positieve resultaten direct van invloed zijn. Meelopen in onze eigen trainingen en projecten zodat je onze dienstverlening goed leert kennen en competenties ontwikkelt die daarvoor van belang zijn. Vanzelfsprekend hebben wij een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket voor je klaar liggen.
Vragen?
- Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Amalia Melcherts.
- 06 – 29 491 136
- amelcherts@senze.nl